Menu

Vilkår og betingelser

Betalingsbetingelser

Betaling av varer har alltid 14 dagers betalingsfrist. Alle priser er eksklusiv mva. Ved bestilling av varer under NOK 1000,- tilkommer et bestillings gebyr på NOK 100,-Dersom betaling ikke er rettidig, påløper purregebyr iht. gjeldende satser, og forsinkelsesrente i henhold til lov om renter ved forsinket betaling mm

 

Leveringsbetingelser

Levering av produktene skjer som angitt på ordrebekreftelsen. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om, og eventuelt når, levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Vi gir deg valget mellom å opprettholde ordren, fastsette ny leveringsdato eller kansellere ordren. Dersom du har bestilt mer enn ett produkt kan det hende at du får produktene i separate forsendelser.  

 

Reklamasjon

Etter at du har mottatt produktene, anbefaler vi at du så snart som mulig undersøker om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ta umiddelbart kontakt med Neopost Norge AS etter kontroll og avtal vareretur om det er avvik eller skader.  

 

Vareretur

Etter avtale med oss får du et unikt returnummer som du påfører forsendelsen. Ta kopi av pakkseddelen og send med den også, slik at det blir enda raskere for oss å gjenkjenne deg som kunde og hvilke varer du har returnert. 

 

Returnummer (må alltid oppgis på varer som sendes tilbake)

Varene må være mottatt hos Neopost Norge AS innen rimelig tid etter avtale om retur av varene. Med rimelig tid menes 8 dager fra mottak, eller 3 måneder dersom det er noe galt med produktets funksjon. Varen må være i tilsvarende stand som da du kjøpte den. Du må derfor ta vare på emballasjen slik at den kan overleveres i denne. Fortell oss hva som er årsaken til retur.